piątek, 16 maja 2014

Komplecik biżuteri sutasz

Kobieta jest zmienna i mi się tak zmieniło, że jak zawsze uwielbiałam długie kolczyki to teraz nie umiem w takich chodzić:( Mam nadzieje, ze mi się to odmieni bo aż szkoda mi tych wszystkich moich sutaszków. No i w tworzeniu teraz też raczej wole robić krótkie:) Powstał więc taki oto komplecik z delikatnymi kolczykami, ale rozbudowana broszką:)



























Komplecik zgłaszam na wyzwanie Gościnnej projektantki Szuflady dziurki - temat KOMPLET.


22 komentarze:

  1. Śliczny:)A ja uwielbiam każde Twoje kolczyki:)I te krótkie i te długie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności:)
    Ja się odzwyczaiłam od kolczyków...przestałam nosić jak się urodziła moja najmłodsza córcia i jakoś nie mogę zacząć znowu;)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet. Ogromnie mi się podoba. Życzę powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow...piękne...cudnie pasują do siebie te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda fiolet z czernią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik! Życzę powodzenia w Wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kolorki! Ja tez kiedys nosilam tylko dlugasne kolczyki, a teraz tylko krotkie.... Masz racje... Kobieta zmienna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplet, broszka wygląda niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w wyzwaniu. Komplet bardzo ładny, bardzo! Na pewno bardzo pracochłonny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja biżuteria wciąż mnie zachwyca , jak tylko widzę twoje nowości lece zaraz oglądać cudeńka jakie od ciebie dostałam ,,,

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te Twoje sutaszowe cuda, uwielbiam kolczyki, które mam od Ciebie :) Komplecik super! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy http://www.tymonina-art.pl/2014/05/kodeczkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Komplecik jest przepiękny: bardzo elegancki i stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. broszka cudna! i te kolory piękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, uwielbiam to połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory, fantastyczny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny i bardzo elegancko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)