poniedziałek, 2 września 2013

Prezenty :)))

Przepraszam dziewczyny, że dopiero teraz pokazuje co dostałam:) A jest się czym chwalić:)

Pierwsza paczka to wygrana w candy u Gosi z bloga http://umargaretki.blogspot.com/. Wreszcie mam moją wymarzoną bransoletkę szydełkowo - koralikową! Nawet planowałam sobie zrobić taką, ale jakoś bardzo odpycha mnie szydełko i po pierwszej próbie leża koraliki już któryś miesiąc:P bardzo się cieszę i bardzo dziękuję! Do tego sliczne małe sztyfciki:) Zaparaszam na bloga Gosi- robi cudne rzeczy z koralików i nie tylko:)





Druga paczuszka to wygrana u AniN w szybkim konkursie o pieskach:) Ania lepi cudne rzeczy z masy solnej:) Dostałam od niej 2 śliczne serduszka:) Bardzo Ci dziękuję Aniu:) Serduszka znalazły już swoje miejsce:)






Trzecia paczka była od Marioli z bloga: mariolka1986.blogspot.com/. A w niej pełno rzeczy!



 Karteczka do wykorzystania i różne przydasie.




 Dużo biżuteri:) piórka i bransoletka - moi faworyci:)




I pyszne słodkości:)



Bardzo Ci dziekuję za tyle skarbów:)



11 komentarzy:

Serdecznie dziękuje za komentarz:)