niedziela, 21 kwietnia 2013

Moja wyśniona, wymarzona ANIELINKA!!!

Oj długooo zbierałam się żeby zaproponować wymiankę Anecie z bloga: http://anielskisklep.blogspot.com/. No tak jakoś z pół roku:P Ale w końcu na początku marca zebrałam się na odwagę i przed świetami dotarła do nas moja/nasza wymarzona anielinka!!! Oj dawno nie byłam taka szczęśliwa:) Chodź dzieciaczki ją przechwyciły i tylko na krótką chwilę mi oddawały:) A oto ona:






 Jest prześliczna!!! idealna :) Zuzia koniecznie chciała żeby była różowa sukienka i blondynka a ja chciałam żeby sukienka była w kropki  - no i mamy nasza wymarzoną. A radość dzieci sami zobaczcie - miłość  od pierwszego wejrzenia:)




































































 Dziękujemy Ci z całego serca Anetko!!! Wiesz jak bardzo mnie uszczęśliwiłaś:)) Będzie jej u nas dobrze:)



15 komentarzy:

  1. Piękna Anielina:) a jakie wywołuje uśmiechy na twarzy. Tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi sie łezka w oku zakręciła od tylu pięknych słów;-))) Cieszę sie że Was raduje, po komunii Julci mojej doleci do Was siostrzyczka;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne zdjęcia i najpiekniejsze buzie!!!!

      Usuń
    2. jak tu można napisać coś innego?:) Anetko kochana ja już Ci pisałam coś na temat dosyłania:*

      Usuń
  3. Śliczne Anielice ,wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna :)))
    :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna anielica! ;) Ciekawa jestem jak te Twoje anielice się nią dzielą ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się jakoś dzielą:) na początku było ciężko:P nawet ze mna czasem się dzielą:)

      Usuń
  6. prześliczna!! i ma takie fajniusie podkolanówki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna, najważniejsze ze dzieciaczki zadowolone

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)