wtorek, 19 marca 2013

Kolczyki sutasz prezenty na rozdawajkę i złap licznik

Pierwsze kolczyki sutasz fioletowo różowe w kolorach i formie wskazanej przez Weronikę:) dziękuje Ci kochana za bardzo miłego emaila:)



































 Dołożyłam jeszcze serwetki i kawki, herbatki ale oczywiście zdjęcia zapomniałam zrobić:P



Drugie w jednych z ulubionych kolorów Kamili - złap licznik. Postanowiłam przesłać coś wszystkim dziewczyną, które przesłały mi zrzuty liczb pobliskich, więc wkrótce kolejne małe prezenty:)




19 komentarzy:

  1. kolczyki są poprostu przepiękne, barwy fantastyczne! pozazdrościć dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jest czego zazdrościć!:) kolczyki są BOSKIE!!!! Drugie tez piękne i są w ślicznym kolorku:) Jeszcze raz bardzo mocno dziękuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zwlaszca te fioletowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki, szczególnie te fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki. Mi bardzo przypadły do gustu te drugie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki są przepiękne...śliczne barwy

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, i jaka cudna koraliczkowa koroneczka na fioletowych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości:) A moje ukochane fiolety - marzenie....:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki wyglądają pięknie. Śliczne kolorki. Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)