czwartek, 14 lutego 2013

Wymianka czerwona

Ostatnio brałam udział w wymiance czerwonej organizowanej przez Etolile z bloga eetoilee.blogspot.com/. Moją parą była Daria czyli sama organizatorka:) Tym większego miałam stresa - moja pierwsza zorganizowana wymianka:) tzn pierwsza z dwóch bo od razu wziełam udział w dwóch ale o drugiej później:) Oto jakie śliczności otrzymałam: 
































 Dwie paczuszki dla moich dziewczynek:) Bardzo mnie ucieszyły a dziewczynki jak się cieszyły:) W gumeczkach wyglądają prześlicznie!















A tu rzeczy dla mnie:) Cudne biżutki:) Już noszone:) Plecione kuleczki najbardziej mi się podobają:)





























A do tego cudne przydasie: kamienie i serwetki. A do tego słodkości: herbatki, kawki i inne. Wszystko widoczne na pierwszym zdjęciu:)


 A to co ja wysłałam: szkatułkę, dwie pary kolczyków, magnes na lodówkę dla synka i przydasie i słodkości.































 Dziękuję bardzo Darii za cudne prezenty i zorganizowanie wymianki:)

9 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za udaną wymiankę, ja również już dodałam wpis na bloga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, ta Twoja cudna szkatułka :) Sama też piękne prezenty otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna wymianka :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną biżuterię zrobiłaś! czerwone kolczyki strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka, kolczyki i plecione i te sutaszowe bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna wymianka :-)
    Ale ta szkatulka, heh cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wymianka.Żałuję,że nie zdążyłam wziąć w niej udział. Kasiu trafiłam tu nie przypadkiem i jestem zauroczona Twoimi pracami. Z przyjemnością będę tu wpadać jako 174 obserwator. Mam jednocześnie prośbę , ale to już napiszę e-maila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)