piątek, 18 stycznia 2013

Koralikowe wachlarze

Strasznie mi się podobały takie kolczyki u dziewczyn na blogach,więc po długim zbieraniu się powstały:) Oj były problemy:P W trakcie robienia drugiego okazało się,że jest większy:D Więc powstał wisiorek z niego a drugi kolczyk już z dokładnym, policzeniem koralików powstał po nim:D A efekt hmmm.... myślałam, że będzie lepszy, ale jeszcze spróbuje:) Trochę przerobię i zobaczymy co wyjdzie:)
Korzystałam ze świetnego tutorialu: http://koralikowaweraph.blogspot.com/p/tutoriale-mojego-autorstwa.html

Oczywiście jak to ja złapałam koraliki, które miałam bez jakiejkolwiek wiedzy na temat ich wielkości:D No i wyszło takie coś:)






15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplecik. Człowiek uczy się na błędach, więc następnym razem z całą pewnością zwrócisz uwagę na dobór odpowiednich koralików.
    Ja robić takich nie potrafię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :) JA nie mam ręki do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyszło ja tam nie widzę żeby cos mu brakowało :P

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że czegoś nowego próbujemy:)
    Ja teraz próbuję co nieco z makramą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się tam podoba, i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i ten kolor..mmm...:) I właśnie najlepiej uczyć się na błędach, ja też tak mam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny komplecik! Kolorki niesamowite :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie ci wyszedł komplet mi się podoba ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na debiut to bardzo ladnie wyszlo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, takie mroźne. Idealne na obecną pogode.

    OdpowiedzUsuń
  11. biżuteria jak zawsze piękna!:)

    Dostałam wyróżnienie więc podaję je dalej:) zapraszam po odbiór:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)