wtorek, 13 listopada 2012

Wygrane candy u cohenny i ramki na zdjęcia decoupage

Niedawno wygrałam candy u cohenny z bloga: http://cohenna.com/ .Nagrodą miała być niespodzianka :) Oj nie spodziewałam się, że dostanę takie cudo w moich ulubionych kolorach!! Kochana strasznie Ci dziękuję naszyjnik strasznie mi się podoba! Będę go z dumą nosić:)



















 





W środku były jeszcze słodycze i herbatki:)



















Wreszcie dorobiłam sobie do mojego chustecznika ramki na zdjęcia:) Jeszcze świeczniki, których jeszcze nie mam i będzie komplecik w moim salonie:) Zdjęcia zamazałam bo nieciekawe:P


9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo dostałaś! Boskie! A ramki piękne - idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny komplet! Jak dojdą świeczki,a moze i zegar, to już bedzie szał totalny :) Gratuluję wygranej! choć mi w sumie ten naszyjnik akurat średnio przypadł do gustu; za bardzo "dziewczęce" kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie myślałam też o zegarze, ale nie wiem czy nie będzie mnie wkurzał w salonie:P a no bo to moje kolorki:P

      Usuń
  4. Gratuluje prezentów . Cudny komplet zrobiłaś ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent. Świeczniki mogłyby jeszcze być :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:)
    Ramki są śliczne. Świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie zrobiłaś ten komplecik - mam podobną serwetkę i jakoś nie mogę się zabrać do zrobienia czegokolwiek .

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)