wtorek, 2 października 2012

Niespodzianka od KasiEn

Jakiś czas temu spotkała mnie miła niespodzianka:) Kasia z bloga: http://kasiaen.blogspot.com/ napisała mi, że mój komentarz jest 2000 i że mogę sobie coś wybrać  prezencie:) To strasznie miłe, gdy bez powodu spotyka Cie taka niespodzianka:)
A że marzyłam sobie o frywolitkach to poprosiłam Kasie o takie właśnie kolczyki:) Wskazując na biel lub ewentualnie niebieski:) No i dostałam jedno i drugie bo piękne cieniowane kolczyki i w dodatku do tego jeszcze przywieszkę! Nareszcie mam frywolitki!! Bardzo się ciesze:) Na dodatek w paczuszce był jeszcze śliczniutki pierścionek: gniazdko. Zresztą zobaczcie wszystkie te śliczności.
















Kolczyki są strasznie leciutkie. I kojarzą mi się z płatkami śniegu - takie śliczne śnieżynki:)
















I na łapce:) Oczywiście mojej:)
















Kasiu bardzo Ci dziękuje!!!

6 komentarzy:

  1. A właśnie się zastanawiałam, czy dotarły drobiazgi. Cieszę się, że Ci się podobają, tylko długo musiałaś czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:) Fajnie takie niespodzianki dostawać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz, jednak szczęściara z Ciebie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Kasia robi śliczne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)